Akcja MÓJ BEZPIECZNY SALON OPTYCZNY
21 maja 2020
W naszym regionie Salony Optyczne Vision Optyk biorą udział w tej ogólnopolskiej akcji, która na na celu zapewnić wysoki standard usług.
Tę jakość gwarantuje firma Essilor, która koordynuje akcję. Właściciele salonów, którzy do niej przystąpili przechodzą szkolenia z procedur bezpieczeństwa w salonie, organizowane przez firmę Essilor Polonia, JZO, JAI KUDO.
Dlaczego odwiedzając salony Vision Optyk możesz czuć się bezpiecznie?
Zapewniają to wprowadzone procedury postępowania dla salonów optycznych.
- Pacjenci są przyjmowani w trybie indywidualnych wizyt, po uprzednim umówieniu telefonicznym. Zarówno pracownicy, jak i klienci salonu są zobowiązani do korzystania z płynu do dezynfekcji rąk przed, w trakcie jak i po wizycie w salonie optycznym.
- Pracownicy salonów Vision Optyk mogą przeprowadzić z klientem dodatkowy wywiad dotyczący samopoczucia klienta i jego ewentualnego kontaktu z osobami z grupy ryzyka (objętymi kwarantanną domową, hospitalizowanymi z powodu koronawirusa etc.) oraz dokonać pomiaru temperatury jego ciała przed rozpoczęciem wizyty.
- Salony są regularnie dezynfekowane, w szczególności po każdej wizycie pacjenta (dotyczy wszystkich aparatów, urządzeń, instrumentów, przedmiotów, itd. z którymi miał styczność pacjent).
- Salony są regularnie wietrzone, nie rzadziej niż co 3 (trzy) godziny.
- W salonach są dostępne środki ochrony osobistej (maseczek, okularów, przyłbic, rękawiczek, płynów do dezynfekcji dla pacjentów i pracowników).
- W każdym dniu przed rozpoczęciem pracy pracownicy salonów optycznych obowiązani są poddać się kontroli swojego stanu zdrowia, w szczególności powinien zostać przeprowadzony pomiar temperatury ciała.
Dodaj komentarz